Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

divendres, 19 de novembre del 2010

Cançó de Nadal

Aquesta és la cançó que cantarem per aquest Nadal, dia 23. La cantarem conjuntament amb els alumnes de sisè. Si us fa ganes i voleu dedicar-hi un temps podeu pensar en alguna modificació, com per exemple ficar-hi algun tros rapejant, ja que us agrada tant, com per exemple a la part que diu "fa la la la la".

17 comentaris:

roberto ha dit...

es una canco de nadal molt tipica la pena es que esta en angles en segon varem cantar a nadal una canco en angles i va costar molt

Antonio ha dit...

M'agradat mol sa canço,era molt polida.

naomi ha dit...

m agradat molt aquesta canço ¿aquesta canço la vamos a cantar en navidad o en fin de curso aina?

Anònim ha dit...

naomi esta canción la cantaremos en navidad!porcierto me gusta mucho la letra.---Saryta---

Tutoria de 4t EP ha dit...

m'agrada molt aquesta cançoneta de Nadal, des de 4 rt A ja tenim ganes de veure com us queda.Estic segura de sortirà beníssim, ara toca assajar! ànim!

tamara egea ferguson ha dit...

que bonita,la pena que esta cancion lia mucho.pero lo consegiremos.

sofia ha dit...

es chulisima aquesta canço

jana ha dit...

Fa la la la la la la la la la! M'agradat aquesta canco! B)

lorena ha dit...

es super polida pero no se sap la lletra perque no se pronunciarla

Laura ha dit...

Es molt polida pero jo no se el que posa

ALICIA ha dit...

Yupi!!!!Aquesta canso es la meva favorita pero esta en angles i par yo angles sas cansons axi axi.

naomi ha dit...

m'agrada molt aquesta cnço esta en ingles pero como mi padre es ingles yo se lo que dice jijii

Sarita ha dit...

si os fijais bien,es diferente a la canción que nos han dado.¿porque?

LAURA ha dit...

yo no vaig na peró la canço es molt chula.

AYA ha dit...

ES DA MOLTA GRACIA,I TANVE ES MOLT DIVERTIDA(FA LA LA LA LA LA LA LA LA!

AYA ha dit...

HOLA SOY AYA Y TANVIEN TENGO UNA CANCION .ESCUCHA(LA LA LA LA LI LE LOLU LI LAAAAAAAAAAAAAAAA A A LI OO UU IEA)

AYA ha dit...

HOLA SOY AYA Y TANVIEN TENGO UNA CANCION .ESCUCHA(LA LA LA LA LI LE LOLU LI LAAAAAAAAAAAAAAAA A A LI OO UU IEA)

COMPARTEIX