Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

divendres, 31 de desembre del 2010

LLISTAT DE CAÇONS

Hola nens!! Què tal van les vacances? Esper que ho esteu passant molt bé i que els Reis Mags no us duguin massa carbó... Jo sóc a la meva casa de Mallorca i estava preparant les classes del pròxim trimestre. He pensat que en vers de triar jo totes les cançons per treballar el ritme i la veu podem fer un llistat entre tots de temes que us agradin a vosaltres. D'aquesta manera les classes seran més divertides per vosaltres, esper. Per tant, esper que si llegiu aquest missatge aneu posant les vostres aportacions i jo aniré prenent nota de les cançons vostres per preparar partitures i fotocòpies. També m'agradaria que si teniu alguna proposta interessant relacionada amb la dansa, la percussió, la veu, els intruments, etc la escrigueu aquí per tenir-ho en compte.

Us penjo una cançó "jingle bells" de Diana Krall, una cantant i pianista de jazz que a mi m'agrada molt. Esper que també us agradi.


Esper la vostra col·laboració. Una abraçada molt forta per tots i feliç any nou!

Aina


8 comentaris:

roberto ha dit...

m agradat molt les trompetes i saxofons del fons

Jessica codina, ha dit...

M AGRADAT MOLT AQUEST VILLANCINC .

TamaraEgeaFerguson ha dit...

m'agrada aquesta canço de nadal:JINGLE BELLS JINGLE BELLS

roberto ha dit...

bon treball

Patricia ha dit...

es molt bona la musica i tambe la
canço.

rodrigo ha dit...

m'agradat molt la canÇo que ha tocat i te una veu preciosa.

naomi ha dit...

mencanta es villancincs

lorena ha dit...

tem que dirla ca pues si es que si magradan totes de nso que ens agrada?lady gaGa

COMPARTEIX