Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dimecres, 2 de febrer del 2011

DEMÀ QUEDAM A DORMIR AL PORT.

Finalment, si el temps continua com ara, demà anirem a passar el dia als vaixells fins el divendres. És a dir, el que hi havia planificat pel dilluns i dimarts ho farem el dijous i el divendres.
Recordeu que el divendres dia 4 heu de venir a cercar als alumnes al club nàutic de Sant Antoni a les 17.00h de la tarda.

6 comentaris:

Jessica ha dit...

¡¡¡¡BIENNNN!!!!

roberto ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anabel ha dit...

Espero que vagi molt bé classe, jo demà no vindré, esperaré al darrer dia. Ara a sopar i a dormir prompte, que demà serà un dia molt molt llarg i divertit!

isamael ha dit...

mha emosionat que hem trobat el tresora la porta .jo lo sabia perque a la porta hi habia una cuerda atada a la porta


.ADEU

roberto ha dit...

ha set molt divertit quedarse a dormir al vaixell ,primer arribarem a cala salada,despres hem fet unes voltes a la mar i a dormir.El seguent dia varem anar a cala basssa ,varem pujar al vaixell i varem veure uns peixos molt grossos i per ultim ens varen donar els diplomes.

VCR ha dit...

!Ha la avitacio hon vaig dormir jo, a el vaixell Ana rosa estaven tots en el meu camarote i feilla una olorada ha peus¡

COMPARTEIX