Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dijous, 7 d’abril del 2011

TAULES AMB L'OCA

Aquí teniu l'enllaç a un joc de l'oca que hem trobat navegant pel bloc de na Mayte. És d'una pàgina del Ministeri d'Educació. Sembla infantil, però no és tan tan fàcil jugar perquè hi ha temps. Serveix per practicar les taules de multiplicar, que ja sabem que a alguns encara ens costa una mica. A veure si algú sap acabar l'oca...

15 comentaris:

Tamara Egea Ferguson ha dit...

yo no puc conectarme,perque tenc que instalar-lo i avui no tinc temps :(

Tamara Egea Ferguson ha dit...

yo no puc conectarme,perque tenc que instalar-lo i avui no tinc temps :(

sofia ha dit...

que chuli el joc

roberto ha dit...

es divertit al final si que es un poc dificil

<--- Jessica ---> ha dit...

Jo ja havia jugat en otra web ja fa temps , i es molt divertit ja he jugat 5 vegades per que es facilissím , haver si tots sen apunten que es molt divertit !!!
XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

Patricia ha dit...

EL LLOC ES MOLT CHULO

♥ Jessica ♥ ha dit...

♥♥♥ Que divertit és el joc ♥♥♥

Anònim ha dit...

el joc es mel divertit
Antonio:)

Anabel ha dit...

Ufff s'ha de tenir molta rapidessa per fer-lo sempre bé jajaj

Tamara Egea Ferguson ha dit...

yo no puc:( pero vull intentar-lo :(

iker i victor ha dit...

Es molt guay i dificil.

rodrigo.p ha dit...

m'agradat aquest lloc.

aya ha dit...

m'agradat molt el lloc de la oca,m'agradaria provarlo un altre vegada
adeu

iker ha dit...

m'ha agradat el joc de la oca pero es dificil.

lore ha dit...

no em deixa perque yo li donc a 1 jugador i torna al principi

COMPARTEIX