Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dimarts, 31 de maig del 2011

Joc de mini volei JOCS DE PLATJA



El volei és un joc per jugar a molts de llocs, nosaltres anem a practicar en la pista del pati de l´escola pero ben segur que aquest estiu jugarem a la platja.
En aquesta presentació podem veure com es juga i quin son els tocs més importants.
Anem per feina¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

9 comentaris:

Jessica ha dit...

¡¡¡ M´agadat el joc molt !!!

roberto ha dit...

tinc que practicar moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooltisimmmmmmmmmmmmmmm ¡¡¡¡

Patricia ha dit...

¡¡A mi sempre m`agradat aquest joc.Esta molt be.¡¡

Sara ha dit...

A mi m'agradat molt el joc però se m'ha donat fatal :(

iker ha dit...

es molt xulo el mini bolei

Dani ha dit...

magrada molt aunce no pugi fer

Tamara Egea Ferguson ha dit...

mi m'agrada aquest joc,però tinc que practicar la puntaria...

Sara ha dit...

a la platjaaaa !!! siii

Classe de Cinquè quasi sisè ha dit...

Los de sexto nos han ganado en el último partido de fútbooll que hemos hecho con ellos ... :( Aún así somos los mejoreesssssssss !!! Y han jugado muy sucio :(

COMPARTEIX