Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dilluns, 9 de maig del 2011

X Trobada Esportiva Escolar . MAIG 2011 Sant Antoni de Portmany

Avui hem celebrat una jornada de convivència amb tots els cursos de 5è del municipi. La trobada esportiva escolar . Hem fet diferents activitats en el complex poliesportiu municipal de Can Coix , han estat les següents .
1 Piscina municipal JOCS EN LA PISCINA
2 poliesportiu sa pedrera JOC DE PILOTES FORA
3 camp de futbol BATICAMP
4 pista d´atletisme JOCS DE RELLEUS

Joc de pilotes fora 5è curs Trobada esportiva escolar 2011 from Pepín on Vimeo.

7 comentaris:

Tamara Egea Ferguson ha dit...

a mi m'agradat més la piscina.

Patricia ha dit...

La TROBADA ESPORTIVA era molt divertida:)

roberto ha dit...

el que mes em va agradar va ser la piscina ,pero tot el mon creu que jo no se nadar

Pepín ha dit...

Estic content de que us hagi agradat.
No et preocupis Roberto en la sortida de final de curs a sa platja tothom ho podrà veure que si saps , anirem a fer busseig ja veuràs que divertit.

melissa ha dit...

ma gradat molt la pisina.

sRA ha dit...

Está clar que a tots nos a agradat més la piscina!!I cualquer altre joc que vulguin posar dserá divertit!!

Sara ha dit...

M'equivocat escribint el meu nom!!

COMPARTEIX