Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dilluns, 11 de juliol del 2011

Cinema d'estiu

Per gaudir una mica de les vesprades d'estiu i de cinema. Una vegada a la setmana vos penjarem un curtmetratge. Estigueu atents i atentes tots els divendres a partir de les 20 hores.
Esperem que gaudiu de les pel·lícules!
Comencem el cinema amb un curt d'animació de Pixar: Dia i nit. A veure que vos sembla :)

PD: Si vos agrada el cinema, al bloc de 4t també hi trobareu bones pel·lícules!!!

7 comentaris:

Anònim ha dit...

molt divertit,pero jo vaig fer un video de 2 minuts en 3D el podeu veure al meu blog

C. de F. Sant Rafael ha dit...

m'agrada molt el cort ya ho vaig veure en 3d cuan vaig anar a veure toy story 3 en sevilla an la meva avia que no n'iavia vist ninguna pelicula en 3d

Anabel ha dit...

Bon dia als dos ;)
Roberto, per què no aferres aquí l'enllaç a l'entrada del teu bloc del vídeo que dius, per favor, no el trob ;)

Anònim ha dit...

esta en l entrada que posa "descanso" es te que veure amb gafes 3d si no es veu borros,en el arxiu de juny

tami egea ferguson ha dit...

roberto yo no tengo gafas 3D,me das unas? :) jajaja...

Anabel ha dit...

Tamara, te las puedes fabricar donde te ha dicho Robero jejeje

Tamara Egea Ferguson ha dit...

vale :)

COMPARTEIX