Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

diumenge, 11 de setembre del 2011

CURS 2011-2012

Hola a tots!!

Benvinguts al nou curs i al vostre darrer any d'escola.
Després de tant de temps sense veuren's, ja tenc ganes de saludar-vos a tots de nou, i es que falten menys de 24h per trobar-nos i començar junts aquesta nova aventura... SISÈ!!!

Descanseu bé avui i vingau a classe ben desperts, que n'Anabel i jo tenim moltes coses interessants preparades!!!!

Una abraçada ben forta per cada un de valtros!

Ana

9 comentaris:

Anònim ha dit...

un salut a tots,suscribiros¡¡¡¡

5è Primària Tutoria ha dit...

Benvinguts companys de cicle!!!!! fins demà! ::Patri 5è A::

Anabel ha dit...

Quines ganes de veure-vos!!!!!

Mayte ha dit...

Molta sort i benvinguts!! Molt d'ànim desde la classe de 2n.

Cap d'estudis ha dit...

Des de la classe de sisè vos donem les gràcies Mayte! :)

Tami ha dit...

estic molt contenta de estar en classe


de Tamara

Jana Suzanne Murray ha dit...

M'agrada 6è molt, i voy trabajar molt para passar a instituto!!!

Sara :) ha dit...

Em va agradar moltííííísim el primer día!!
Va ser molt divertit!!

s0fia ha dit...

m'agrada molt aquest curs!!!

COMPARTEIX