Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dimecres, 23 de novembre del 2011

Mostra de fotografies.

Des de l'escola volem animar a tothom (alumnes, pares, mares i mestres) a que ens envieu les vostres fotografies de paisatges relacionades amb el temps meteorològic o l'estació en la que ens trobem.
Ens agradaria molt que ens ajudéssiu a fer el blog d'ambiental i per aquesta raó ens podeu enviar les fotografies amb el vostre nom, curs si sou alumnes, i el títol de la foto a l'adreça gmambientalitzacio@gmail.com i nosaltres la publicaríem al blog per a que tothom la pogués veure.
Si sabeu dites relacionades amb el temps també ens les podeu enviar.

Animeu-vos a participar, us esperem!

8 comentaris:

roberto ha dit...

anim¡¡¡ si no visites www.selvalandia.blogspot.com

Sara Blasco ha dit...

Jo enviaré algunes imatges de paisatges que tinc de l'excursió a Ses Feixes. Entre tots, el bloc de Medi Ambient quedará molt millor.

Anabel ha dit...

Així m'agrada Sara, has de fer d'embaixadora de medi ambient :)

Tamara Egea Ferguson ha dit...

yo no tinc fotos de ses Feixes

Saraa Blasco ha dit...

Però Tamara, no tan sols han de ser les fotos de Ses Feixes, si no de la tardor, l'estiu... Paisatges, en general.

Tamara Egea Ferguson ha dit...

lo se sara,anabel ya lo ha explicat :)

Saraa Blasco ha dit...

:)

naomi layzell ha dit...

Una amiga de sa meva abuela saca moltes fotos i te del estiu del hiver etc.

COMPARTEIX