Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dilluns, 19 de desembre del 2011

Fem conclusions del trimestre

- Dels objectius i desitjos que heu formulat a tutoria... què heu aconseguit? Què heu fet per aconseguir-los?

- Com ha anat el trimestre?

- T'agradat el que has fet a les diferents matèries?

- Canviaries alguna cosa sobre el que hem fet?

- Quina és la matèria que més t'ha agradat?

- T'ha agradat la sortida d'aquest trimestre?

- Com et duus amb els teus companys/es? Els ajudes? El comportament de la classe és bo? Pot millorar?

- T'agraden els jocs de pati?

- Et duus bé amb els professors i professores?

16 comentaris:

rodrigo.p ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Tamara Egea Ferguson ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Saraa ha dit...

M'han agradat molt els objectius que he con aconseguit en el curs. He baixat un poc la nota però ara em duc millor amb els meus professors i companys de classe. En general el trimestre ha anat bastant bé. La veritat és que no canviaria res del trimestre, perquè hagem fet coses bones o dolentes, hem serveixen per aprendre dels errors i no tornar a errar més. La matèria que més m'agrada? No es tans sols una. Son dos: Anglès, i Música. Em va agradar molt la visita a Ses Feixes que varem fer. Varem aprendre molt. Els jocs de pati, m'encanten, sobretot quan feim pati conjunt. És una gran oportunitat per fer-se més amics dels professors a l'hora que dels companys. En mi opinió, tots els companys s'han portat bé amb mi, i jo amb ells. Res més, aquesta es la meva opinió. Bon Nadal a tots!

iker ha dit...

He aconseguit moltes coses, per exemple: no caure de sa meva moto i no tenir vergonya en public. M'he esforçat molt per a aconseguir les dues coses.
El trimestre m'ha anat molt bé ha set molt divertit, m'agrada tot el que em fet en totes les matèries, no canviaria res del que he fet.
La matèria que més m'agraden són educació física i medi.
La sortida a ses Feixes va ser molt interessant.
M'he duc bé amb tots i el ajudo. El comportament no ha set bo, sí que es pot millorar. M'agraden tots el jocs que feim en grup. Igualment em bé amb els professors i professores.

tamara ha dit...

Dels desitjos que he formulat a tutoria s'ha complit un, el de no tenir por, perquè no tinc que tenir por del institut, els altres no els he aconseguit, perquè no he fet res per intentar-ho.
El trimestre jo crec que ha anat bé, m'ha agradat tot el que he fet a les matèries. No canviaria res, perquè el trimestre m'ha agradat bastant. La matèria que mes m'ha agradat ha set plàstica, perquè m'agrada pintar i perquè les coses que hem fet m'han agradat molt. La sortida d'aquest trimestre m'ha agradat una mica, perquè no entenia molt bé el que deia la monitora de Ses Feixes. Amb els companys hem duc bastant bé, però a vegades els nins són un poc molestos. Els ajudo a vegades, perquè solament volen la meva resposta. A vegades no escolto a la professora perquè hem parlen i jo les contesto. Jo podria millorar a escoltar a classe. A mi m'agraden els jocs de pati com quan juguem al pilla-pilla etc. Em duc bé amb els professors.

NAOMI LAYZELL ha dit...

He aconseguit dos coses, per exemple: no tenir por i treure bones notes.
El trimestre ha anat molt bé, a jo m'ha agrada molt. M'ha agradat molt el que em fet en totes les
matèries.
No canviaria res, perquè he ha pres molt de coses, i molt divertides. A mi m'agradat molt Matemàtiques, Física i Català.
Si m'ha agradat la sortida d'aquest trimestre perquè era molt divertida.
En llevo bé amb alguns, sí que els ajut, algunes vegades es porten molt bé i algunes molt mal, això si que pot millorar.
A mi m'agraden molt els jocs del patis, però no estem molt atents, perquè
arriba el dia i no saben que fer si aquest o l' altre, hem de tenir el joc preparat abans del dia.
Sí em duc bé amb els professors i professores.

AINA ha dit...

DELS MEUS OBJECTIUS PER AL CURS S'HA COMPLERT UN: QUE ELS MESTRES VINGUIN A CASA A DINAR.

HE TREBALLAT MOLT A MATEMÀTIQUES, MEDI, CASTELLÀ, PLÀSTICA, FISIOTERAPIA... NO HE TREBALLAT TANT EN CATALÀ.

NO HE TREBALLAT MOLT BÉ AMB LA CÀMARA I EL RATOLÍ, M'AGRADARIA TREBALLAR MILLOR I PER FER AIXÒ VULL FER ACTIVITATS RELACIONADES AMB EL BLOC DE CLASSE.

EM DUC BÉ AMB ELS COMPANYS DE CLASSE I ALGUN DIA JUGUEN AMB MI A L'HORA DEL PATI. M'AJUDEN EN CASI TOT.

TAMBÉ EM DUC BÉ AMB TOTS ELS PROFESSORS QUE EM FAN CLASSE.

SIGNAT: AINA

Jana Suzanne Murray ha dit...

Crec que m'ha anat molt bé aquest any i que seguiré tractant d'obtenir bones notes i jo també crec que la meva escriptura a mà ha millorat. Crec que aquests mesos ha anat molt bé, en alguns dels meus exàmens podria haver treballat més dur, però ho intento fer el millor que puc fer. M'ha agradat el que hem fet molt en aquests pocs mesos. M'hauria agradat anar als viatges una mica més. La meva classe preferida és plàstica perquè m'encanta el dibuix, però també m'agrada molt medicina perquè m'agrada conèixer coses noves. Em va agradar molt la sortida que vam fer, em va portar un temps comprendre, però al final ho vaig fer. M'agrada molt la meva classe, però de vegades algunes persones poden actuar una mica ximple o dolent, m'agrada ajudar a les persones que demanen ajuda, no crec que tothom treballa tan dur com altres persones i crec que algunes persones són realment dolentes. Crec que la classe podria millorar, ja que com millor són les coses més millor el que fem. M'agrada jugar a un munt de jocs al pati amb totes els meus amics. M'agraden molt els meus professors perquè he après molt de tots ells, i quan jo no entenc alguna cosa realment m'ho expliquen molt bé, i crec que no podria haver après dos idiomes al mateix temps sense ells.

Sofia ha dit...

A tutoria hem fet moltes coses com per exemple: una ma de la sort , el mapa del tresor..... he aconseguit una cosa: anar a Barcelona perquè hem fet un mapa del tresor i aquest mapa del tresor es màgic.
El trimestre me anat bé . M'ha agradat molt tot el que hem fet durant aquest trimestre. Jo no canviaria res d'aquest trimestre per que m'ha anat bé però m'agradaria tenir una mica menys de deures . La matèria que me m'ha agradat ha estat Educació Física. M'ha agradat molt la excursió que hem fet a Ses Feixes per que a estat molt interessant i divertida. Els meus companys son molts bons , els ajudo molt , el comportament de classe esta regular i pot millorar si els nins es comporten millor . M'ha agraden els jocs de pati són molt divertits. Em duc molt bé amb els professors i professores.

roberto ha dit...

Dels desitjos que hem formulat no he aconseguit cap, no els he aconseguit perquè em pareix un poc mal tenir-lo tot , de vegades hi ha que conformar-se amb el que tenim.

M'ha anat bé, de vegades hi ha hagut molts mals moments que no m ' agradaria recordar. Bé, en general ha anat bé.

Sí, aquest any hem fet diferents coses, com per exemple: la mà, el mapa del tresor, el còmic,el treball de medi sobre les malalties... I això ha estat el millor i m' ha agradat més.

Sí, canviaria alguna cosa, com per exemple la visita a Ses Feixes perquè va estar un poc mal , no varem fer res. No , aquesta visita no em va agradar molt , de veritat hi ha llocs millors per visitar. Podríem haver anat al cinema, al aquari o a la necròpolis.

L'assignatura que més m' ha agradat ha set Tutoria , perquè feim activitats diferents a les que feim en altres assignatures .

Amb els companys i companyes de classe de moment em duc bé, de tan en quant els ajudo i ells a jo. El comportament tampoc és molt bo, podria millorar més.

Més o menys, alguns dels jocs que feim el dijous no em varen agradar molt. Podria mirar la proposta de jocs i proposar un pel proper dijous.

En referència als mestres, no ha hagut cap problema ni res en especial.

rodrigo.p ha dit...

Vaig obtenir molt de coneixement i temps per a no estar tot el dia amb el deures i ho vaig aconseguir escoltant molt a classe.
Vaig anar molt bé en el trimestre i vaig gaudir amb les diferents matèries, en realitat no canviaria res perquè m'està anant bé
M'han agradat física i mates perquè son les dues matèries més fàcils per a mi.
La sortida que hem fet no m'ha agradat molt perquè estava tot destruït, jo ja sabia que estava destruït però no m' imaginava tant.
Em duc molt bé amb el meus companys i els ajut perquè són els meus amics i amigues.
El comportament de la classe no és tan bo i pot millorar.
M'agraden els jocs del pati però li falten més jocs i em duc molt bé amb els professors i professores.

Aya ha dit...

º COMENTARI SOBRE EL TRIMESTRE
Hem aconseguit que els problemes de la classe es solucionin, per aconseguir-los hem estat parlant sobre el tema durant la classe de tutoria. Aquest trimestre m'ha anat molt bé però castellà m'ha paregut difícil, les altres matèries m'han agradat molt i m'he divertit. A jo m'agradaria canviar algunes coses del que hem fet, com el comportament de classe,el material, les prestatgeries.... La matèria que més m'ha agradat és plàstica, E. Física i català. En tot aquest trimestre hem fet una sortida i no m'ha agradat, amb els meus companys ens duc molt bé i sempre en el pati compartim i ens ajudem molt en classe i en molts jocs més. Els jocs de pati son molt divertits i m'agraden molt. Els meus profes són molt bons amb mi i jo amb ells també.

Jessica ha dit...

-Dels desitjos que vaig formular a principi de curs he aconseguit relacionar-me millor amb la gent i poder memoritzar alguns temes...
El trimestre m´ha anat bastant bé, ha estat molt fàcil. I pens que el següent serà millor.
M´han agradat les diferents coses que hem fet en les matèries com el mapa del tresor, els treballs de medi sobre les malalties... No canviaria res de les matèries de classe tot esta bé. La matèria que més m´ha agradat ha set Coneixement del Medi.
Sobre les sortides del col·legi no m´ha agradat molt la sortida de les Feixes, podria haver set millor l'excursió. Jo proposaria anar al cinema.
Amb els meus company/es em duc bé. Els ajud quan tenen un dubte. Però el comportament de classe podria millorar, per que no és molt bo.
Els jocs de pati estan bé per jugar, però jo no sol jugar als jocs de pati com el basquet, el futbol...

Ismael ha dit...

Dels desitjos i dels objectius, no hem aconseguit res perquè no els hem acabat tots .
El trimestre ha anat bastant be però hem tingut algunes dificultats, sempre son els mateixos.
M'agraden les diferents activitats que hem fet en totes les matèries, el millor que em fet ha estat de plàstica. Els retrats que hem fet son molts polits.
Jo canviaria alguna cosa dels dits per que supòs que no hem aconseguit res.
La matèria que més m' agradat és matemàtiques i plàstica perquè hem fet moltes coses divertides.
La sortida que hem fet aquest trimestre ha estat un poc avorrida perquè solament explicava coses, la part que més m'ha agradat és el pati que hem fet a la platja.
Amb els companys em duc be però alguns no em feien cas i sempre molestava els mateixos
quasi sempre els ajudo però alguns no necessitaven ajuda.
Com he dit moltes vegades hi havia molt de silenci i un company començava a fer soroll o parlar,
jo crec que el comportament pot millorar.
Sobre els jocs de pati no ha anat molt bé perquè solament hem fet quatre jocs de pati.
Em duc molt bé amb totes les professores, em respecten i jo a ells.

Alicia Cardona ha dit...

Bé, jo no me'n recordo, però abans tenia por a l'institut però ara ja no perquè el meu germà em va parlar de l'institut i no em va semblar tan mal.
El trimestre a jo em va anar més o menys, esper aprovar algunes matèries.
Sí, m'han agradat els treballs, i tot en general.
No, a jo m'ha agradat tot.
M'agraden totes les matèries , però la que més m'agrada és Medi.
La sortida no m'ha agradat molt, perquè no em pareixia molt interessant.
Em duc bé amb quasi tots però hi ha alguns que no em cauen molt bé. Sí els ajut, el comportament de classe es normal, crec, però podria millorar.
Sí m'agraden el jocs de pati però de vegades hi ha alguns jocs que no m'agraden tant.
Em duc bastant bé amb els professors.

C. de F. Sant Rafael ha dit...

He aconseguit un desig: no tenir por a l'institut, mentalitzar-me poc a poc pensant; cada curs un poc més, cada curs un poc més, així.
El trimestre m'ha anat molt bé, m'ha agradat tot.
Les matèries en general m'han agradat totes.
Canviaria alguns treballs, però per avorriment i poca cosa més.
La matèria que més m'ha agradat naturalment per jo és Matemàtiques.
La sortida del trimestre m'ha agradat molt.
Si em duc més o menys bé amb els companys. Ajudo els meus companys amb els problemes de l'ordinador, i ells m'ajuden en algunes coses.
Em comporto més o menys bé podria millorar molt i ho faré. Puc millorar en seure i aprendre a parlar quan toca.
M'agrada molt els jocs que feim al pati, i m'ha interessat molt.
TOTS els professors em cauen molt bé, es porten molt bé amb mi.

COMPARTEIX