Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dilluns, 16 de gener del 2012

Diada a l'IES Quartò de Portmany

Avui, 16 de gener hem anat a la diada a l'IES Quartò de Portmany.

Hem fet una cursa per la muntanya de Sa Talaia. Era molt dura, però, tot així, tenim tres guanyadors: en Victor ha quedat 2n classificat a la categoria masculina, na Naomi 2na i n'Aya 3ra classificades a la categoria femenina.
També hem jugat a futbòl i hem fet altres activitats, com per exemple dansa, perruqueria, fer arracades, endevinar sabors, etc.
Ha estat molt bé, molt interessant i hem conegut a molta gent!

4 comentaris:

roberto ha dit...

la veritat es que va ser un dia molt divertit hi havia molts tallers y vaig participar en la cursa, aunque el meu proposit no era guanyar sino participar

Saraa ha dit...

Jo pensaba que no estaria divertit.. Però ha estat molt divertit, els alumnes eren molt simpàtics, i havia molts de tallers. Aunque no he fet la cursa, m'ho he passat igual de bé, ha estat un día molt divertit. :D

Tamara Egea Ferguson ha dit...

jo estaba apuntada a la cursa,pero no el vaig fer perque hem dolia la cama :(
pero va ser molt divertit :D

Cap d'estudis ha dit...

Enhorabona! :)

COMPARTEIX