Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

divendres, 18 de maig del 2012

Quaderns virtuals: problemes

Entra a Quaderns Virtual del web de XTEC i fes el primer problema: TENIM UN CORRAL.

T'aconsello que agafis un paper de reulititzar i dibuixis el problema, veuràs com és més fàcil :)

En acabar de fer el problema, afegeix un comentari a aquesta entrada amb la següent informació:

1. Nom:
2. Puntuació:
3. Què t'ha semblat el problema:

(Pots copiar i aferrar aquests punts a comentaris i completar-los). Si no deixeu comentari, no sabré si heu fet el problema.

6 comentaris:

Sofia ha dit...

Sofia.

He fet totes els problemes i les preguntes i no em donava la puntuació i le he donat a correguir.


M'ha semblat fácil.

Tamara Egea Ferguson ha dit...

Tamara.
He fet tots :)
pero quan vaig pretar corregir no hem va corrgir :/

Tamara Egea Ferguson ha dit...

i eren un poc lio per a mi

Antonio Luna Do-Carmo ha dit...

Antonio
Tots els problemes
Pens igual que na tamar es unpoc lio i crec k els punts son les cuadrats verdes i tenc 8 punts

Sara Blasco ha dit...

1. Nom: Sara
2. Puntuació: No em deixava corregir
3. Què t'ha semblat el problema:
He fet tots, han estat fácils, la de la colla d'amics, es la que més m'ha costat, però he sabut contestar-les.

rodrigo.p ha dit...

Rodrigo

no erm deixava corregir pero no sabia solucionar el de caçadors de bolets.
Han estat facil pero el de caçadors de bolets no.

COMPARTEIX