Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dilluns, 25 de juny del 2012

ACOMIADAMENT

Les vostres mestres vos desitgem un bon inici d'etapa de secundària i sobretot un bon estiu!
FINS SEMPRE!!!

D'altra banda, personalment m'agradaria dir-vos que trobaré a faltar a cadascun de vosaltres. Casi tots duguem en el Guillem de Montgrí nou anys. Han estat nou anys fantàstics al vostre costat, he vist com passàveu d'infants (bebés!!!) a joves; de no saber escriure a narrar històries i emocions sobre paper, i als portàtils, que varen arribar al tercer cicle amb vosaltres també. Suposeu una etapa més enllà d'infantil i primària al centre que hem viscut junts des del principi i per això sou un grup especial per jo.

Això és un missatge a l'alumne/a de sisé que marxa:


"Sempre estaràs al meu cor, perquè ets una persona important per jo, però el més important és que ho siguis per tu mateix/a perquè ets meravellós/a tal i com ets. Fitxa't sempre en tot allò bo que tens perquè és la teva llum. Sé que ets molt bona persona i que sempre portaràs aquesta llum allà on vagis, només has de saber reconèixer-la i tenir el plaer de compartir-la amb la resta del món.

No importa que siguis tímid/a o graciosill@, insegur/a o xerrador/a... que tinguis por de crèixer (tots ho hem tingut...). Però t'asseguro que és un camí que pots superar amb facilitat i gaudiràs en aquest viatge. Pots superar les teves dificultats, perquè d'això es tracta fer-se gran i aprendre.
He estat trista aquest cap de setmana perquè ja te trob a faltar, però també estic feliç perquè has crescut i ho continuaràs fent, i això és el que toca.
Volia dir-te que si tens cap dificultat o vols compartir com et va, em tens per venir a contar-m'ho, ja saps on trobar-me =). Una abraçada molt molt gran i fins sempre!"

Amb molta estima, Anabel.

P.D. Teniu els DVD del viatge a la secretaria del centre. Ha estat molt emocionant recordar aquells moments. Moltes gràcies per compartir-los amb nosaltres.

12 comentaris:

Naomi Layzell Rodriguez ha dit...

Anabel, estic lloran :'( no em puec creure que nos anam de sa ecola. Una pregunta qui ha escrit el misatge tu?
Anim MUCHOS BESOSSSSSS!!!!!! <3 <3 <3 ;)

Alicia Cardona ha dit...

Anabel i Ana <3 Gràcies per aquest temps maravellos <3
Per molt que passi el temps no vos olvidare <3



PD: El Dilluns no vaig poder anar a l'escola a per el CD, pero avui intentare anar

t ha dit...

tots els profesors i companys de guillem han fet que estigui contenta a allà. espero veure os a tots
us estimo molt :*

<3 <3

Tamara ha dit...

aquell missatje era meu ;)

mohamed B ha dit...

vos echare de menos ana i anabel

Anònim ha dit...

Molta sort sisè! Bona feina mestres!!! Signat : Patri 5èA

Naomi Layzell ha dit...

Haaa Tamara ese mensaje era tullo? Que bonito cuando lo lei se me pusieron los pelos de punta.


NAOMI LAYZELL


<3 <3 <3 <3 <3 <3

t ha dit...

jajajajaj ;*

TAMARA ha dit...

ESE MENSAJE ERA MIO....JAJAJAJ...OTRA VEZ ;)

Naomi Layzell ha dit...

Anabel posareu mes coses al bloc?

Anabel ha dit...

Vos posaré curts com l'estiu passat, però encara no els he visionat. Aneu entrant :)

Naomi Layzell ha dit...

ok! cada vez que leeo el mensaje y veo las palabras fins sepre me entra una cosa por el cuerpo noe lo creoo! :(

COMPARTEIX