Dades centre

Centre d'Educació Infantil i Primària. Ctra. Sta. Agnès s/n Sant Antoni de Portmany (07820) Tel/fax: 971344818 ceipguillemdemontgri@gmail.com
Per contactar directament amb sisè: gmprimaria6@gmail.com capdestudisgm@gmail.com

dimarts, 18 de setembre del 2012

Primer dia de matemàtiques a sisè B

La meva primera impressió...

- ha estat molt bona. Sembla que és una classe que en sap molt i està atenta en les explicacions. Tenen el bon costum de aixecar la mà per parlar, tot i que de vegades, com que saben molt, volen dir sempre la resposta. M'agrada el grup de sisè B. (Anabel).

- En el primer dia de classe de mates na Anabel ens ha recordat lo de l` any passat i llavor em fet una fitxa. ( Gaby )

-Quan tenien un dubte li preguntàvem i nos lo explicava molta bé.(christian).

-El primer dia de classe m'agradat perquè em fet una fitxa fàcil de mates (Toni)

-M'agradat el dia de classe per que nos va fer un repas de tot (Camila)

- El primer dia de classe de mates a set divertit per que em repasat unes quantes coses (miguel)

-El primer dia de classe m'agradat per que varem repassar coses i per que no hi ha deures (Mª Vicky)

-El primer dia de matematiques a estat molt bé per que hem repasat algunes coses. (Aura)

COMPARTEIX